Informatie over bestellen en ophalen
U kunt op de volgende manieren herhaalmedicatie bestellen:
– Via Mijn gezondheidsnet
– Door etiketten/ doosjes in de brievenbus bij de praktijk te stoppen
– Bestellen via recepten-lijn (0518-700223)
Openingstijden
Iedere werkdag tussen 11.30 uur en 12.00 uur én tussen 14.00 uur en 16.30 uur kunt u uw medicatie komen ophalen.
Voor het inleveren van nieuwe recepten vanuit het ziekenhuis is de apotheek geopend van 8.30-17.00 uur.
Herhaalrecepten
Herhaalrecepten kunt u aanvragen door de volgende link aan te klikken Mijn gezondheidsnet
U kunt u zich hier aanmelden met uw DigiD en van daaruit o.a. uw herhaalmedicatie te bestellen.
Mocht u hier geen gebruik van kunnen maken dan kunt u het lege doosje inleveren (brievenbus van de praktijk) óf u belt de receptenlijn 0518-700223.
Recepten die u voor 12.00 uur heeft aangevraagd liggen na 4 werkdagen voor u klaar.
Recepten die na 12.00 uur aangevraagd zijn, liggen na 5 werkdagen voor u klaar.
Tip voor medicatie herhalen: Maak gebruik van de herhaalservice van de apotheek of bestel uw herhaalmedicatie op tijd, namelijk op het moment dat u nog voor 14 dagen voorraad hebt, zodat u geen medicijnen tekort te komt.
Het gemak van de herhaalservice!
De Herhaalservice is de meest eenvoudige oplossing als u voor langere tijd medicijnen gebruikt. Wij zorgen, in overleg met de huisarts, dat uw medicijnen op tijd klaarstaan. Daar hoeft u zelf niets voor te doen.
Als u meer wilt weten over de herhaalservice of hiervan gebruik wilt gaan maken, dan kunt u zich hiervoor melden bij de apotheek.
Spoedrecept en/of recept specialist ziekenhuis
Heeft u een recept gekregen van uw specialist? Graag deze z.s.m. afgeven bij de apotheek tussen 8.30 – 17.00 uur. We beschikken over een voorraad medicijnen voor acuut gebruik.
Klachtenformulier
Heeft u een klacht? Hiervoor kunt u gebruik maken van het klachtenformulier. Vul hieronder uw klacht in en u krijgt zo spoedig mogelijk bericht van ons.